Dödstrött

Jag är trött.

Idag kom Lisa och Patrik hit. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om Lisa, men jag vet inte om jag gillar henne så mycket. I alla fall så åt vi kyckling med västerbottensost och bacon. Ingen höjdare, imo. Bara jobbigt att skära. Till det åt vi i alla fall vitlöksbröd, sallad bestående av körsbärstomater (jag åt typ hälften av alla som fanns 8D) och gurka, samt pommes frites. Robin åt fem kycklingbaconbitar (O__O!!), pappa och Patrik åt tre, mamma åt två... jag åt en.

Sen åt vi efterrätt också. Bara jobbigt att äta hela tiden. Någon gång mellan middagen och efterrätten kom Lisa och Patrik och stal min säng. De låg och typ... tittade på saker (och rörde i saker :C) och pratade innan de gick. Weii...

Min träningsvärk var fail förresten. I vanliga fall har man träningsvärk ett tag, speciellt om man har rejäl träningsvärk (såsom jag hade igår) men nu har nästan all träningsvärk försvunnit. Skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback