Det går bra för mig

Seriöst, det går bra nu. Jag lyckades på redovisningen och jag har lyckats bra på alla prov/läxförhör vi har haft. Till och med matteläxorna har det gått bra på. Inför historiaprovet så har jag redan börjat plugga (vilket inte är likt mig) och jag har planerat hur jag ska plugga och så. Dessutom är det bara tre vanliga skolveckor kvar innan lovet. Dock är det två veckors prao (och det kommer bli ganska jobbigt eftersom mitt schema är ganska skumt då) innan det blir lov också.

Innan praoen har jag dock matteprov, historiaprov och fysikprov. Det är i alla fall de prov jag känner till. Fysiken kan bli lite klurig, men det gick ju bra på testet jag hade nyss. Hemkunskapsläraren har sagt att jag kan höja mig den här terminen (spikade på ett läxförhör om... potatis... lol). Det går bra, framåt!

Dessutom har jag ju återigen Boström i engelska och det känns som om han tycker mer om mig än vad Helen gjorde (henne såg jag förresten på Stadium igår). Dock vet jag inte vad Marianne tycker om mig så... jag kanske sänker mig på svenska och höjer mig i engelska. Det vore ganska misslyckat, eftersom jag hellre vill ha bra betyg i svenska än i engelska. Aja, det blir som det blir. Jag tackar inte nej till bättre betyg i engelska direkt. Dock hade jag gärna haft Boström i svenska... Han är snäll.

Jag har ett mål och det känns, just nu, som om jag kommer att klara det mål jag har satt upp.

Ja, och sen sticker jag ju till Lycksele över helgen. Awesome! Så länge hon inte nämner det fuffens hon håller på med. Då blir jag angry panda, yesh.

Jag är kass på att skriva sammanhängande TT-TT

Kommentarer
Postat av: D

Jag tänker inte nämna någonting :3



Hahaha, såg just att jag fortfarande har historialäxa. Fck.

2009-09-20 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback