Bleh

Imorgon har jag en redovisning i svenska som jag bara påbörjat. Har skrivit en halv sida och jag tror att det krävs mer för att få de betyg jag vill ha. Dessutom har jag prov i konsthistoria och det är ett helt häfte med massa bilder och ismer som man ska hålla koll på. Jag kan ingenting. Utöver det så har jag ett fysikprov (test, whatever) på kaptiel 3.1-3.4 imorgon. Sen har jag även engelskaprov på fredag och matteläxa som måste göras.

Alltså:


Matteläxa 3 (fre) - blö? vet inte ens vad det är, har inte kollat.
Engelskaprov (fre) - Kapitel "Animal Rights"
Engelskaläxa (mån) - It didn't happend to the real me & Jill's nose
Fysikprov (tis) - 3.1-3.4, 19 sidor
Konsthistoriaprov (tis) - ett häfte med massa bilder och lite text
Redovisning (tis) - måste skriva den och lära mig den hyfsat bra

Varför just imorgon!?

Aja, lär få plugga hela kvällen. Nås knappt på sms ifall jag är offline.

 

(Okej, alla vet att Isabelle kommer att plugga i en kvart och sedan dö av uttråkning och tillbringa resten av kvällen vid datorn. MEN ÄNDÅ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback