Besviken.

När jag öppnade skafferiet så tänkte jag; åh, fan vad gott med rostad rågalimpa med ost och skinka på.
Så jag plockade fram allt, rostade rågalimpan och längtade. Smörade mackan, lade på skinka och... fan, där sket sig allt. Osten är fel. DET ÄR FEL OST! Fattar ni!? FEL. Det är osten med 26% fett och med mycket mer smak än den vi brukar äta. Den är FEL. Konsistensen är fel. Den smälter uppenbarligen inte lika lätt och den smakar fel. ALLT ÄR FEL.

Jag är besviken. Jag vill ha en hederlig rostad rågalimpa med ost och skinka på. Dessutom var den barnsligt goda yoghurten inte alls lika god som safaris yoghurt med djur på. Till och med Tiggers(?) yoghurt är godare! Bleh.

Dålig dag. Vaknade åtta. Pissnödig. Gick upp, pissade. Gick och lade mig igen. Sms. Pissnödig igen.

Smset var inget negativt dock, men ändå.

Och nu har internet dött också. GR8! Det är nog min lyckodag idag, rly.

Kommentarer
Postat av: D

DAMN, FEL OST!

2009-09-12 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback