Uhm.




Idag har jag sett på Gackt - The Greatest Filmography 1999-2006 Blue. Hade sett alla PVs tidigare (även om det var aningens bättre kvalitet nu, kanske). Dock var jag tvungen att starta om datorn bara för att kunna se (ty jag var tvungen att installera Daemon Tools och det kräver en omstart för att fungera), men det får man väl leva med.

Jag vill se Red (alltså, Gackt - The Greatest Filmography 1999-2006 Red) också, men den får jag inte tag i. Sucks. Jag laddar ner DIABOLOS-turnén istället. Det tar dock två timmar till och fram tills dess har jag inget att göra (därav detta blogginlägg). Okej, torrent har bestämt att det tar fyra timmar istället. Jag försöker även ladda ner massa annat GACKT-relaterat, t.ex. Training Days 2006 Drug Party men det verkar inte hända något.

Tydligen har mamma bestämt att jag ska vara hemma imorgon också. Det betyder att min tio dagar långa prao har förkortats till sex dagars prao. Jag klagar inte. Dag ett var ju inte direkt så rolig, om man säger så. Visserligen var det helt okej att stämpla böcker och skriva samma sak femton gånger och det dög väl att sitta och tejpa ihop tjugo bilderböcker. Resten var dock... nä. För lite action.

Kommentarer
Postat av: Liza

Vart kan man ladda ner Gackt - The Greatest Filmography 1999-2006 Blue?! <3

2009-11-08 @ 04:50:00
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback