Skola.

Idag hade vi läsning, tyska, biologi, engelska, klassråd och hemkunskap.

På läsningen så skulle Bos läsa, men han pratar så lågt att jag uppfattade några ord här och där. Läste Otori-bok istället. Eller ja, lite.

Marika har typ blivit snäll. Eller så tror jag att hon försöker smöra så att vi ska tycka att tyska är det roligaste som finns. I alla fall så har jag femton valfria tyska glosor till på torsdag. Party. Nina ska ta de lättaste, lol.

Engelskan var i alla fall fail. Förra lektionen började vi med förra årets nationella prov i engelska. Det tog typ tjugo minuter för mig att hinna klart med det. Resten av den lektionen gjorde jag ingenting. Sen idag skulle de som inte gjort klart fortsätta. Patricia hann göra nio frågor och då hade hon typ femtiofem minuter på sig. Man skulle skriva svar i stil med "13,8 million". Hon skrev inte ens något på den men fyllde i sen och gav sig poäng. Typ okej. Ja, men i alla fall. De som gjort klart fick göra ett annat nationellt prov från förra året. Det tog inte ens tio minuter att göra .__. Sen hade inte jag något mer att göra den lektionen. Bos påpekade att jag kanske borde få något svårare. För en gångs skull håller jag med. Det är bara tråkigt att sitta av halva lektionerna och göra ingenting eftersom man redan hunnit klart med det man ska göra. Jag roade mig med att skriva GACKT-låttitlar. Kom upp i typ 32 innan vi slutade. Sen läste jag en text om en tjej som blev brännskadad och trodde att hennes pojkvän inte tyckte om henne.

Jag har kommit fram till hur tjejerna klumpar ihop sig. Anna och Amelia. Sanna, Olivia och Nina. Jennifer, Amanda och Patricia. Jag är... ingenstans.

Anyways, vi bakade bullar på hemkunskapen. Hastbullar. Hest. Apropå hästar. Leo har köpt en hästtröja. Dessutom tog han en säkerhetsnål och körde den genom örat på lunchrasten. Han hade en publik på typ tio personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback