Sigh.

Jag är sjuk igen. Vaknade vid sex (efter fem och en halv timmes sömn) och trodde att huvudet skulle sprängas. Tänkte att det kanske skulle gå över om jag sov mer, men det gjorde ingen skillnad. Kändes ändå som om jag skulle svimma när jag väl steg upp.

Har tagit alvedon nu, men lär inte vara mänsklig förrän... om typ tjugo minuter. Minst. Dessutom fryser jag, hostar hela tiden, är täppt i näsan och har feber. Inte så mycket feber än dock. 37.7.

Medan jag låg som däckad hann Misse öppna tre garderober, två skåp och skafferiet. Jag hittade honom liggandes i Robins garderob.

Sigh.

Dessutom är det så kallt att jag inte ens kan sitta i mitt eget rum. Har förflyttat mig till soffan nere eftersom det är betydligt varmare här :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback