Schema.

Lördag: Rollspel alá msn vid tolv. Viktigt.
Söndag: Åker till Lycksele.
Bussen är framme 17:05 (åker 15:55)

Måndag: Lycksele.
Tisdag: Lycksele.
Onsdag: Lycksele. Åker hem, släpar med mig Gacchan.
Bussen är framme 17:10 (åker 16:05)
Torsdag: Gacchan.
Fredag: Gacchan.
Lördag: Gacchan åker hem.
Bussen är framme 17:05 (åker 15:55)
Söndag: Födelsedag.

Alltså så ska jag tillbringa sex dagar (tre där, tre här) tillsammans med Gacchan. Det är rekord. Tidigare var det typ... fyra eller något. Jag vet inte. Mindre i alla fall.

När ska jag få sova då!? Vaaaa?

Idag (igår) hade jag ett väldigt intressant samtal på MapleStory (våran nya karriär är som uppfinnare). Ja, ni hörde rätt! MapleStory fungerar numera på min dator, trots kompatibilitetsproblem (bara att ignorera det så fungerar allt jäääättebra).

Cygnus? Heter det så? GACCHAN! HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: D

KNIGHTS OF CYGNUS JA, DIN LILLE SKIT C: Puss.



Vi äger som uppfinnare. Sen kan ju du passa på att våldta min karaktär mitt i allt. Det gjorde ont.



Vårat samtal ägde XD XD



DU FÅR ALDRIG SOVA, MWAHAHA. Men srsly, jag kanske är snäll och ger dig någon sovmorgon.

2009-10-24 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback