Sammanfattning.

Det enda jag skriver i bloggen är citat, men det är för att det är typ det enda som händer.

I onsdags kom jag hem från Lycksele tillsammans med Gacchan. Vi har spelat en massa MapleStory (jag har levlat upp en level med Emz (till 49, snart 50!) och med Celle vet jag inte, men jag har levlat från 13 till 29 sen i måndags), gjort djur av pinnar, hoppat över diket för att hämta pinnar, ätit (lol), sett på Idol, dampat (det gör vi jämt, srsly), gjort fula grimaser under en hel reklampaus (...ja...), rollspelat, varit i Umeå och gjort ingenting... Ja, typ det. Kan ha glömt något, hi hi.

Det typ suger att Gacchan ska åka hem imorgon, i och för sig kommer det att bli ganska lugnt efter att hon har åkt, med tanke på att vi ständigt är höga. Vi har börjat två morgnar i rad genom att hon knackat på min dörr och jag sagt "BAJSUNGE". Hm, ja. Sen sitter vi och skrattar som psyckon och ja... herregud.

På söndag fyller jag år, dessutom.

Kommentarer
Postat av: D

JAG VILL INTE HEM :'C

2009-10-31 @ 01:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback