Pft.

Det är tänkt att jag ska vara online halv elva (dvs om tio timmar och fem minuter) och det kommer inte att gå alls, förstår ni.

Den här veckan har jag nog inte lämnat sängen före elva en enda gång, liksom.

Jag är sur förresten. Sur på tv4 för att de gjorde reklam för House och det såg sjukligt (ha ha) intressant ut och jag villvillvill se nu. Wilson är ju liksom I NÄRHETEN av House och åhh! Jag hatar att följa serier på tv och jag är inte långt ifrån att ta och ladda ner avsnittet. Dock så vet jag inte vilket avsnitt det är eller ens säsong (typ... fyra?). Dessutom hinner det ändå inte laddas ner förrän imorgonkväll om jag börjar nu.

Aghhh. Jag vill ha House. Jag älskar House, men han borde ta och inse att han ÄR kär i Wilson. Sigh.

Kommentarer
Postat av: D

Men du klarade det! :D



Hahaha, House och Wilson tillsammans... :3

2009-10-17 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback