Omegleeeh.

Jag träffade en tjej på omegle i... måndags (och eh, jag addade alltså hennes msn eftersom det är omöjligt att hitta igen någon på omegle). Jag trodde att hon var sexton eller något, men hon är till och med yngre än mig med... en och en halv månad!

Anyways, det är en vettig människa och eftersom jag inte vet vad hon heter (jag har funderat på att fråga det, men det har inte blivit av) så kan vi kalla henne Turtle. Hon tycker om sköldpaddor, liksom.

I ALLA FALL! Hon gillar varken Miley Cyrus/Hannah Montana eller Twilight! HON TYCKER INTE ATT EDWARD ÄR SNYGG! Awesome. Det är inte ofta man hittar folk som inte har insjunknat.

Öhh... aa, det var väl det jag hade tänkt att säga. Nä, justja. Jag är äldre än henne (en och en halv månad är trots en och en halv månad), längre och jag har större fötter. Hon blir alltså ägd hela tiden.

Ja, jag vet hur lång hon är, vilken skostorlek hon har och när hon fyller år - men jag vet inte vad hon heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback