Misse.

Idag på religionen ringde Robin mig. Jag kunde inte svara då, men ringde upp honom ett par minuter senare. Anledningen till att han ringt? Han ville veta om jag hade matat Misse imorse. Tydligen så hade Misse brutit sig in i skafferiet och öppnat påsen med kattgodis och smällt i sig en massa. Jag bytte vatten imorse, såg till så att han hade torrfoder och gav honom blötfoder(?). Det dög tydligen inte.

Ja, Misse kan bryta sig in överallt. Han kan ta sig in i skåp, skafferiet och öppna vanliga dörrar. Ibland tror jag att han är stålmannen, fast i kattformat.

Misse kurrar när man borstar honom, klapp/kliar honom på magen under nattetid och när man tar på honom kopplet. Han är nog lite speciell ibland.

Idag läste jag också att Norska skogskatter är kända för att vara pratglada. FUFUFUFUFUFU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback