Lite kort sammanfattning.

Jag är alltså i Lycksele, därav den dåliga uppdateringen.

Söndag:
For till Lycksele på eftermiddagen. Såg en GACKT-konsert på två timmar och... gjorde random saker. Jag minns inte, det var längesedan. Först fick vi gå till Konsum och där irrade vi omkring i säkert tjugo minuter i jakt på sallad. Vi hittade ingen, men slutligen fick vi tag i varsin macka. Notera att jag hade min väska på mig under hela tiden och att Arnold väger typ fyra ton. Minst. Han ska nog få gå på diet lite.

Måndag:
Spelade en massa MapleStory och även lite Mariokart (jag ägde). Såg även på något An Cafe-yadayada. Jag kände igen... typ två låtar av hur många som helst.

Tisdag (idag):
Spelat MapleStory, spelat wii (Harry Potter and the Order of Phoenix), gått och dumpat ett paket (fast jag vägrade bära det!) och lekt lite på en lekpark. De hade en awesome gungbräda! Nu sitter vi här igen. Med en KP-tidning och miljontals bloggar att läsa. Awesome, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback