Johnny.

Johnnys dialekt är awesome och han pratade hela bussresan. Typ i tio minuter, hihihi. Och! Jag vill besöka universitetets bibliotek. Han berättade nämligen att det finns en gul linje på golvet som man kan följa om man inte hittar ut, ifall man skulle gå vilse.

SÅ AWESOME.

Idag skickade Christina mig till Konsum. Typ jaha. Jag satte upp affischer.

Jag: *försöka hitta någon ledig plats på anslagstavla*
Gubbe: *stå och titta på* Du borde spika upp en till anslagstavla.
Jag: Ja, jag får ta och göra det.

Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!!

SV: Nej, inte alls kul! Jaa, självklart får man det!

Jag tror jag har sovit för lite inatt och så, sen blir allt bara skit och så, en helt vanlig dålig dag helt enkelt! Men, men, det löser sig nog imorgon! :)

KRAMAR!

2009-10-22 @ 17:47:04
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback