Grönt tar över.

Det elaka gröna monstret har tagit över min blogg och gjort den grön. Det är jättegrönt.

Först såg headern ut så D8

Jag kom på mitt i allt hur jag ville ha det och om jag försökte göra om det i ett nytt fönster så blev allt jättesuddigt och konstigt (varför har jag inte förstått) så jag fick göra allting på ett väldigt... jobbigt sätt.

 

Sen så.

Då fixade jag till ringarna utan att bry mig om att bilderna blev avlivade.

 

Sen så c:

Tillbringade alltså hur lång tid som helst i paint (ja, paint) för att få tillbaka bilderna så som jag ville ha dem.

Bit för bit, typ.

 

Sen så...

Då tog jag hjälp av min slav och hon sade att lyricsen till en låt (gissa vilken ifall ni har lite att göra) täckte lite av Arashi-bilden. Crapbag!

 

Jag smurfade och fixade det!

 

Och slutligen så c:

Nu ser man Matsujuns ansikte, woho!

 

Tid: Ett par timmar från och med att jag kom på att jag ville göra en header. Hade gått snabbare om jag inte failat och ändrat mig hela tiden.

Använda program: Paint och Photoshop Elements 6.0

Bilder från: Google och/eller photobucket.

Bilder på: GACKT (x7), HYDE, Stanfour, Arashi och Kagrra,

Citat: HYDE - Shallow Sleep och GACKT - Redemption (tror jag).

Tack till: Mig själv för mitt otroliga tålamod som jag inte visste fanns. Även tack till paint och Gacchan som påpekade att Arashi-bilden inte riktigt syntes (hade knappast sett det själv). Okej, GACKT får också ett litet tack för att han gör så sjukt bra musik. Hans musik räddar liv. Sist, och även minst, tack till min dator som inte hängde sig. You go girl! Eller... ja, han är ju en man, men ändå.

Gå och dö: Photoshop Elements 6.0 och BDB.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR INTE DIN SLAV :C

2009-10-17 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback