Gackt - Kimi ni Aitakute

 

Även om jag har hört låtarna hur många gånger som helst och även om jag har sett GACKT miljontals gånger så händer det ibland (ungefär jämt) att jag häpnar över hur bra låtar han gör och hur snygg han är. Det händer i princip varje gång jag lyssnar på en låt och varje gång jag ser honom. Nästan i alla fall.

 

Jag har laddat ner 20 avsnitt av Fuurin Kazan nu. Bara 30 kvar. Det jobbiga är att avsnitten jag vill ha (8 och 9) vägrar att laddas ner (det står mest stilla) medan alla ovärda avsnitt som jag ändå inte kan se förrän jag fått tag i 8 och 9 laddas ner hur snabbt som helst. Sucks.

 


Kommentarer
Postat av: LatBox

Fin blogg :) besök gärna min blogg, skriver om musik, mtv och min vardag :D

2009-10-18 @ 12:18:00
URL: http://latbox.blogg.se/
Postat av: jawi

tingeling! Snubblade in på din sida lämnar ett litet spår efter mig. Nice blogg förresten, Ska titta in hit allt oftare :)



Kram jawi

2009-10-18 @ 21:58:23
URL: http://jawifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback