Fyran dieded.

Idag lekte jag med min kub (jag har en awesome kub som byter färg om man startar den och min bror råkar vara allmänt förälskad i den) och då tappade jag den. Den kraschlandade på en tangent. Fyran. Numera är det ett jack på en halv centimeter där.

Vad jag gjorde sen? Jag tog kuben och kastade iväg den. Den landade på min säng.


Jag tog upp nya sängkläder och lade dem på mitt rum. Ty det är tänkt att jag egentligen ska byta sängkläder eftersom mina föräldrar behöver mitt lakan till när de åker till Stockholm (de åker antingen 8:de oktober eller 9:de). Jag har fortfarande inte bytt sängkläder och Robin stal just mitt täcke. Vad gör man då? Han har säkert ätit upp det. Suck.

Kommentarer
Postat av: D

Var inte dina föräldrar i Sthlm nyss? Eller är jag bara förvirrad? D8

2009-10-03 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback