Förra året.

Det här inlägget skrev jag för ett år sedan. Nästan exakt. Fast det var skrivet före elva dock.

"Bad pappa om att slippa kameror imorgon. Det funkade inte, damn it! Dock så har ju Jessicas kamera gått sönder, för sisådär ett par månader sedan = yay, en mindre kamera! Farfar, mormor och morfar har inga kameror. Bara Camilla, papa/Jessica (de brukar dela på papas), kanske Patrik om han kommer (tror inte han tar med sig sin kamera dock, yay!) och möjligtvis Virré om hon har en kamera och känner sig tvungen att ta kort eller så. Typ yay!

Jag förväntar mig nu alltså minst ett födelsedagskort där det står "Isabella 9 år", och en fråga om jag var full på studenten. Alla vet att jag inte är nio, och alla vet att jag inte har tagit studenten, k? Jag är inte Jessica, pucko.

Dessutom får jag inte ens mangokyckling och bandspaghetti till middag, oh noes! Fast det spelar ingen roll egentligen, men det är roligt att vi alltid får önska mat när vi fyller år. Suck att Robin någon gång önskat gröt (har jag för mig), haha.

FAST! Sepideh åkte iaf ut ur idol, och det är jag glad för! Har aldrig riktigt tyckt om hennes röst, den är för... gäll och det låter nästan som om hon skriker (fast på ett skumt sätt). Nu kan alltså bara Robin... B åka ut, samt palmen Johan! Johan kan väl sjunga helt okej, men han är i målbrottet blablabla - ät bajs unge, återkom nästa år! Lars är bara söt (det är inte teater, det är idol), Robin E är bäst, och Kevin är nästan bäst. Hans svenska är dock inte speciellt bra, men det påverkar inte hur han sjunger ju. Pahaha. Notera att jag inte sett idol (förutom slutet och snabbrepriserna) på ett bra tag! Doobidoo är ju samtidigt som idol, och mina föräldrar föredrar Doobidoo X'D Aja, whatever. Går ju repris på söndagar. Inte för att man någonsin orkar slösa bort en och en halv timme på att se några muppar (försökte faktiskt komma på ett snällt ord som talar om att jag tycker att idol är patetiskt) göra bort sig.

...och där kom papa och jävlades! BASTARD!

well, bye suckers."



Notera att jag nu har önskat mig spaghetti och mangokyckling två år i rad. Förra gången fick jag det en vecka efter eller så. Nu får jag det på samma sak.

Anyways, nu ska jag gå och lägga mig. Mina föräldrar lär ju liksom väcka mig runt nio bara för att jävlas.


Kommentarer
Postat av: puxxi

Grattis! (^_^)

2009-11-01 @ 00:34:16
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback