Bloggar.

Det här är min femte blogg, tror jag.

1: www.nogg.se/vampire
Den finns fortfarande kvar och ni kan försöka knäcka lösenordet till det senaste inlägget. Jag minns det inte (men jag minns mycket väl vad som står i inlägget). Blogg från 2008 i alla fall. Skapade nog den redan 2007, men jag raderade alla inlägg sen någon gång och skrev en massa deprimerade inlägg (som är raderade i dagsläget).

2: www.notyre.blogg.se
Awwh. Den blogg jag hade längst! Från maj 2008 till augusti 2009. Där finns det massa intressanta saker.

3: .blogspot.com
Hade lite att göra och skapade en engelsk blogg i juli. Kommer dock inte ihåg vad den heter, utan bara att det var blogspot XD

4. www.gorlab.blogg.se
Bara för att han heter Elpam Gorlab, typ. Den varade inte länge. Inte ens en månad (augusti). Anyways så tyckte jag om den, fast sen impulsskapade jag en ny blogg och, ja.

5. www.gakkun.blogg.se
Here we are. Bara för att!

Sen finns det ju även nummer 6 också, gacktcamui.blogg.se, men den är ju som... något annat XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback