Bleh.

Det var tänkt att jag och bror skulle dammsuga huset idag, innan mina föräldrar kom hem. Det gjorde vi alltså inte. Min anledning var att jag har haft ont i huvudet hela helgen och det kommer tillbaka så fort jag gör något. Robin... höll på med annat.

Anyways, först fick mamma reda på det och då blev hon sur. Senare fick pappa reda på det och då smällde han typ igen en dörr. Han utbrast något först och lät inte glad.

Robin hade tagit pappas tofflor (vilket han brukar göra lite då och då) och sen gick vi ut till garaget för att städa Robins dator. Anledningen till att jag stannade där var för att det var i princip omöljligt att befinna sig i huset eftersom alla var på så dåligt humör (och jag klarar inte av att vistas bland min familj när alla är sura, eftersom jag bara börjar gråta så fort någon bråkar med någon annan eller går på mig XD). Pappa visste inte om att Robin hade tagit hans tofflor så det slutade med att han och mamma typ bråkade. Jag var i garaget, så jag vet inte exakt, men han sade att han rykt ihop med mamma på grund av det. När vi kom in igen så skrattade vi åt något och då sade pappa något och sen började han skrika åt mig och Robin. Mest åt Robin typ, på grund av tofflorna.

Ingen blev mänsklig förrän strax innan tio. Halv tio kanske. Då kom pappa upp och kollade mitt element och då skrek han i alla fall inte, så jag antar att det lugnat ner sig då. Det resulterade i att jag vågade fråga mamma vem som skjutsar mig imorgon. Nu har jag i alla fall koll, typ.

Apropå min familj. Min och Robins relation har typ förbättrats jättemycket sen förut. Förut sade han att han hatade mig och att han aldrig tyckt om mig. Nu är det som inte likadant. Vi bråkar typ... inte lika ofta längre. Han kan vara lite hårdhänt ibland (mina händer blir ofta mosade), men det kan jag som stå ut med. Hellre det lite nu och då än att bli nerbrottad flera gånger om dagen. Patrik brukade roa sig med det när han bodde hemma, men sen blev jag för lång och yadayada. Ägd. Dessutom är Robin hyfsat rolig och brukar gömma min kudde på "diskreta" ställen. En gång gömde han den dock i sin dator och det var lite klurigt att hitta den. Hittade den inte förrän han pekade på datorn och sade "den är i datorn", men ändå.

Någon som ens orkat läsa det här? XD

Kommentarer
Postat av: D

Aaa

2009-10-12 @ 16:19:37
Postat av: D

Btw, Robin är ganska rolig. Intressanta konversationer om rumpor <3

"harpan4ever" :C :C

2009-10-12 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback