Bitefight.

Av någon anledning så känns det här ganska orättvist.

Min varulv till höger alltså.

Ifall ni vill hjälpa mig - server 2. JOIN ME TT-TT

 

Det skiljer i och för sig bara 164 levlar. Bara.

 

Tills full hälsa: 52:55:55

timmar-minuter-sekunder

 

Alltså åååååh. Och alla gigantiska cpvarulvar kan attackera mig precis som de vill i ETT HELT JÄVLA DYGN FRAMÖVER. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skratta åt att jag faktiskt bryr mig, gråta över att jag kommer bli ruinerad.

 

Skuggkamp suger! ÅHHHHHHHHHHHH. Haha, jag anföll någon random i skuggkamp nyss. Level 104. Jag har 2 i liv nu. Jag gråter och skrattar samtidigt inombords. What to dooo?

 

Ja, det här är ett totalt random inlägg om en sida jag är medlem på. Åh, bitefight, varför gör du såhär mot mig?! Varför förstör du mitt liv på det här sättet? JAG FÖRTJÄNAR BÄTTRE, OCH DET VET DU! SLUTA BEHANDLA MIG SOM OM JAG INTE ÄR VÄRT NÅGOT. Nej, jag skriker inte alls åt en sida. NEJ DÅ. WHY WOULD I!?!??!

 

AGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

 

Jag tar väl och citerar låten jag alltid citerar när världen är orättvis (JA, DET ÄR ORÄTTVIST NÄR FOLK ATTACKERAR MIG PÅ BITEFIGHT, JAA):

Varför jag, varför jag
Varför inte nån av alla andra?
Är jag inte lika mycket värd?
Varför jag, varför jag
Har jag gjort nånting mot alla andra?
En fråga som jag har här inom mig

Den låten skulle fan inte ha vunnit Lilla Melodifestivalen (vilket år har jag glömt). Alla vet att Ville skulle ha vunnit med sin jävla gröna ö.

Jag är upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback