Bitefight 2.

Jag lovar, jag ska inte klaga över bitefight i det här inlägget. Däremot så drömde jag om bitefight, Rasmus och Leo. Harry Potter (alltså, inte HAN, utan Sofia - en vikarie som kallas för Harry Potter) och resten av min klass var också med lite vagt.

Det började med en bänk som tippade (Isac hade byggt värsta berget av bänkar och shit som jag satt på och sen så hände något och så tippade allt) och då blev Leos mamma sur över att han varit med mig tidigare (antingen tidigare på kvällen eller dagen före). Han sade något om att till och med Harry Potter var bättre. Då gick han på is och isen gick sönder. Då kom Harry Potter och drog upp honom och då blev han torr (han fick vatten upp till knäet)

Anyways, vi skulle gå någon bana. Det spöregnade och var mörkt. Hela klassen var egentligen med, men jag hängde tydligen med Rasmus och Leo. Vi hoppade till en klippa och blev hängandes på kanten. Klippan var mitt i vattnet och den var liten och typ... rörde på sig. Jag och Rasmus var pissnödiga och han var på väg att pissa ihjäl sig (seriöst, JAG VET INTE, MEN HAN SA SÅ) och jag och Leo undrade hur man kunde pissa ihjäl sig. Rasmus och Leo kom upp och jag failade. Sen ramlade de av lite för att klippan rörde på sig och då kravlade jag mig upp. Rasmus var på väg upp men Leo sade åt honom att låta mig försöka ta mig upp först. Sen tog de sig upp också.

Vi sade något om bitefight också och Leo sade att jag skulle gå in på något ställe i bitefight och köpa något. Jag... ville inte? Jag tror att Robin kom från ingenstans och övertalade mig.

Det är vad jag kommer ihåg. Fast i början tror jag att det också var något om att jag var ute och gick med Kazoo, en tjej och två män. Fast tjejen försvann sen. I alla fall, vi gick på en bro och sen så skulle vi simma tillbaka (ja, allting är typ... över vatten). Männen dök och kom dit på två sekunder. Jag vågade knappt hoppa i. Kazoo försvann. Sen hoppade jag i och var jätteseg på att simma. Därefter försvann allt som hade med det att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback