And off we go.

Om 14 timmar och 35 minuter sitter jag troligtvis på bussen (15:55 i Tväråbäck). Den kan ju komma tidigare och senare, men där någonstans.

Jag har inte packat något och jag har inte städat. Duschat har jag inte heller.
(och nej, pappa, jag har inte rakat benen heller -_____-') Dessutom har jag massa disk och lite tvätt som ska vikas. Fjorton miljarder saker som av någon anledning hamnat på skrivbordet (även om de inte ska vara där) ska bli flyttade också.

Ack och ve. Hoppas att mamma skjutsar i alla fall.

Ifall ni undrar - fysikprovet jag hade för ett tag sedan... Jag fick G+. Inte speciellt oväntat med tanke på mitt totala brist på intresse, men ändå. Fysik/kemi/biologi/teknik har ändå aldrig varit min starka sida. Jag får hålla mig till historia, helt enkelt.

Det är typ mer eller mindre bestämt att jag ska gå den linje jag tänkt att jag ska gå. Dock måste jag hitta på ett andra- och tredjehandsval. Klurigt. Jag vill ha broschyrer!

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. aah haha xDD alltså många säger ju att man inte ska blogga för att få kommentarer och läsare, och det är ju helt rätt på ett sätt... men vad är det för mening med att blogga om man inte har några läsare? då kan man ju lika gärna skriva dagbok, eller varför inte i ett word-dokument.. Roligt (y) XDDD



2009-10-25 @ 10:13:39
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: puxxi

Haha, ja, hiro är så bra i Hana Kimi ^^<3 Han är med i ett nytt drama också som heter Tokyo Dogs med Oguri Shun! :) titta på MR Brain, det äger, speciellt 2a episoden <33333333333333333333333333333333333333333 mihi ^_^

2009-10-25 @ 22:14:57
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback