Woop.

Jag har tråkigt.

Saker du kanske inte visste om mig:
- När jag är helt avslappnad så slår mitt hjärta en aning oregelbundet. Det är en paus lite då och då innan hjärtslagen.

- Mitt rum må visserligen vara ganska kaosartat till och från - men det är alltid organiserat kaos. Om någon ändrar på mitt kaos hittar jag dock ingenting.

- Jag drar aldrig ner för mitt fönster, förutom möjligtvis på sommaren när det är för ljust. Detta beror på att jag tycker att det är lättare att vakna om det är ljust i rummet än om det är mörkt (även om jag ändå aldrig stiger upp).

- Jag är fortfarande en viss rädsla för mörker, även om det inte är något som märks. Jag hatar att gå omkring i huset när det är mörkt. Jag förväntar mig jämt att det ska stå en mördare, vampyr, varulv eller liknande i ett hörn och hoppa på mig. Det har dock aldrig hänt, lol.

- Jag är väldigt lättlurad och lättskrämd.

- Efter åtta år så saknar jag fortfarande hunden vi ägde i fyra månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback