WOHO


I haz.


I haz.


I haz.
(den svarta alltså)

Jag erkänner - jag började fnittra en massa när jag öppnade paketet med GACKT dvd:n och med skivan. Det är inte mitt fel! Det bara blev så! Sen kunde jag inte sluta heller. Jag har lyrics till alla låtar från Diabolos på... kanji -___- GACKT är lat. Han borde lägga till på romanji också, för jag kan inte läsa kanji TT-TT

Min mobil är fett awesome, ifall ni undrar. Knappsatsen lyser i blått och knappljudet är ytterst underhållande. Min laddare är typ en USB och den kan man även koppla till datorn. Måste införskaffa ett minneskort också. Nu har jag typ 14 MB ledigt.

Jag hade fått GACKT-tröjor också om de inte hade varit så dyra att skeppa .___. Däremot så har jag fått så att jag kan trycka egna tryck på SVARTA tröjor. Jag försöker att inte fnissa.

Hahaha. Jag kan ha min mobil på kinesiska.

Jag har fått:
Gratis sms (nananana!)
Huawei u1250
GACKT - Diabolos
GACKT - The Greatest Filmography 1999-2006 ~RED~
2 par fluffiga Hello Kitty-sockar (jag gillar inte ens Hello Kitty)
T-shirt Transfer för mörka tyger
Snakehead, Eagle Strike, Scorpia och Alex Rider Mission Files (böcker av Anthony Horowitz)
Typ... sådana där man har på sig inomhus D8
Två t-shirtar (på den ena är det en stor glad smiley och så står det "lol" medan den andra är en smiley med pussmun (typ) och så står det "muhaha")

Kommentarer
Postat av: D

Ohh, du fick intressanta saker! Förutom Hello Kitty-sockarna X'D

Jag vill se din mobil. Verkar awesome!

GACKT-sakerna är ju mest pwn. Me wantz! Me will haz someday >:c

JAG VILL OCKSÅ TRYCKA T-SHIRTBLABLA!

2009-11-01 @ 10:38:07
Postat av: puxxi

Hihi jag har också Diabolos! Jag gillar häftet där inne ^^

Jag önskar mig The Greatest Filmography 1999-2006 red och blue haha x) Men jag vågar inte frakta eftersom jag inte vet om de kommer fram...typ 8D

2009-11-01 @ 17:12:08
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback