To do.

Det här är vad jag måste ha gjort innan helgen är över:

- Städat garderoben
- Städat skrivbordslådorna

- Skrivit sammanfattningar på det vi gått igenom på biologin (på de kapitel jag inte gjort det)
- Sammanfattat sammanfattningen till konsumentekonomin.
- Städat skrivbordet
- Duschat
- Läst Chain Mail
- Rensat ut alla icke-fungerande pennor
- Sett Gackt - The Greatest Filmography 1999-2006 ~RED~

Okej... OFF WE GO!
Vad tar kortast tid? Att städa? Jamen, då städar vi!

Ja, ifall ni undrar - Gacchan har åkt bort.

EDIT:
48 minuter har gått och jag är klar med alla städsaker. Nu ska jag återplacera alla mina pennor och saker som jag dumpade i min garderob när jag hade krig.

EDIT 23:06:
Min söndag kommer att bli slapp. Bara Chain Mail och konsumentekonomi kvar! Chain Mail läser jag nog inatt.

Och alltså, ja, jag känner att jag måste göra en massa saker nu eftersom det känns som om jag slösat bort dagen genom att sova till typ halv tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback