Spamm

Jag skriver en massa ovärda inlägg nu, jag vet.

I alla fall, mitt första grattis fick jag 00:34. Det andra fick jag vid åtta... av Jennifer. Jag trodde inte att hon skulle skicka något, men tydligen. Smset höll på att skrämma mig dock. Var inte beredd på att min fönsterbräda skulle börja vribera och låta som ett psyk. Fönsterbräda, ja. Som Gacchan noterat - jag har inget nattduksbord. Däremot har jag en lampa!

Nu får jag väl ta och klä på mig, bädda sängen och sedan läsa Alex Rider Mission Files. Det finns massa top secret-saker i! Åhh!

Kommentarer
Postat av: D

Och nu fick du ett till :3

2009-11-01 @ 10:36:19
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

V: Jo, jag hade en otrolig bra dag igår. Hur var din dag? :D

2009-11-01 @ 12:09:07
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. haha jag lägger till den! ^^ (y)

2009-11-01 @ 17:24:20
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback