Omdömen

Fått hem omdömen idag så att man ska se var man ligger till och så. Bättre än jag väntat, tror jag. Fast ändå sämre. NO-omdömet sög. Hon klagade på att jag bara fått G+ på senaste provet, men att jag ändå kunde nå högre betyg. Typ okej, visst.

I musik och idrott ligger jag bara på godkänt, dock. Musik för att vi inte har gjort så mycket än så att hon inte kan bedöma och idrott för att jag är kass.

Kanske höjer mig i hemkunskap dock. Läraren tror ju att jag har mognat.

Det som stod om mig i bild var dock... awesome. Bildläraren kallade mig genialisk och undrade om jag ville ha mer utmaningar... vilket hon i och för sig frågat de senaste terminerna - men ändå. Jag förstår inte varför ens. Så bra är jag inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback