Min grammatik.

Bara så att ni vet så är min grammatik ganska fcked up idag.

Här har vi ett (av många) exempel:
"Så... vad var det som händer med Yukito sen?"

Sen skulle jag böja "sälja" också. Det blev "säljde". Jag tyckte att det blev lite konstigt.

Ärligt, jag förstår inte hur jag INTE kan ha IG i svenska. I och för sig skriver jag vanligtvis grammatiskt korrekt när jag är i skolan och när jag skriver... saker. Det är bara när jag rollspelar som min grammatik går och dör i ett hörn. Men ändå.

Det är ganska roligt, för varje gång jag skriver fel så sitter jag och asgarvar hur länge som helst. Lättroad? Ja.

Kommentarer
Postat av: D

Din grammatik (Y)

2009-11-15 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback