Lista!

Någon som..
Förstår dig: Jag!
Du saknar: Ptja.
Du längtar efter: Lov.
Du hatar: Hata är ett starkt ord.

Vem..
Kramade dig senast: Leo.
Pussade dig senast: Dunno.
Ringde dig senast: Leo.
Ringde du senast: Uh.
Var hemma hos dig/er senast: Venne. Anton eller Gacchan?
Var du hemma hos senast: Venne. Anton eller Gacchan?

Har du..
Några kärleksproblem: Utöver min obesvarade kärlek till Gackt... nä (lol).
Ätit något idag: Ja.
Pratat med någon idag: Ja.
Gråtit idag: Nästan.
Skrattat idag: Typ det enda jag gjort.

Jag..
Är singel: Ja.
Vill ha: Bra betyg, lol.
Är rädd för att bli övergiven: Ibland.
Svär ofta: Beror på.
Sjunger i duschen: Jag brukar mest prata med mig själv.
Är en morgonperson: OH JA! Verkligen.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Dunno.
Skrattar åt mina egna skämt: Ja.
Vill ha barn: Nej.
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Nä.

Har du..
Glasögon/linser: Ja.
Piercingar: Nej.
Pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Nej.
Färgat håret: Nej.
Bra självförtroende: Beror på.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Gjort något olagligt: Ja.
Somnat i skolan: Nej.
Brutit ett ben: Ja.
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Ja.
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Ja.
Smugit ut utan lov: Nä.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Nä?
En hemlighet som ingen vet: Ja.
Sovit en hel dag: En halv.
Somnat gråtande: Nja.

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: Jo.
Ha ångest: Det händer.
Drömma mardrömmar: Nej.
Klä dig i svart: Nej, aldrig. Jag hatar svart. Öh... Allt jag har på mig nu är inte alls svart.
Hata folk: Det händer.
Lita på folk: Det händer.
Gråta ofta: Nä. Rollspel gör mig en aning blödig dock. Wäh.

Sista person som:

Sov i din säng: Jag!
Fick dig att gråta: Ameh, typ... venne.
Skrek på dig: Jag vet inte. Folk brukar inte skrika på mig.
Du fick sms från: Gacchan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback