Keps är det nya jepp.


Igår var ingen bra kväll, men det är okej. Jag har formaterat om hjärnan (om något viktigt har raderas, informera mig) och börjar om på nytt. Nya mål och jag tänker inte låta någon negativ tanke om målen existera. Det är det som är mitt problem, förstår ni. Jag sätter alltid upp mål och sen tänker jag att jag aldrig kommer att klara dem. Genialiskt.

Imorse steg jag upp och noterade att jag, si på rackarns, inte snurrat loss lakanet! Det gör jag i snitt varje natt så, woho!

Sen hade vi... lektioner och innan lunch dissikerade vi ett grishjärta. Det var kallt och jag körde en skalpell rakt igenom det, muhaha. Annars så luktade det bara och det var inte speciellt roligt alls. Leo klämde sönder ett hjärta när vi skulle kasta dem sen. Det såg mysigt ut.

Så hade vi livskunskap och då var vi inte speciellt många eftersom större delen av klassen var och övade inför lucia och de andra skolkade. Som minst var vi tre stycken. Jag, Nina och Leo. Jag och Nina satt och läste och Leo låg och sov på borden.

Sista lektionen var syslöjd och det var ganska... intressant. Jag virkade klart min mössa, skrev utvärdering och hasade omkring utan skor. Enda tillfället jag är utan skor under skoltid är faktiskt på syslöjdslektionerna. Fast mina sockar har nog bytt färg från vita till något annat nu. Det var det värt xD Och ehh... Kristina är snel hest. Jag gillade inte henne när vi fick henne från början, men hon är mycket bättre än Margot och jaa... ja.

Kommentarer
Postat av: D

(y)



Dissikera grishjärta... nom nom?

2009-11-18 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback