Jaop.

Igår dissikerade vi grishjärta. Det var roligt att ta en skalpell och hugga lite i det. Utöver det så hände inte så mycket.

Idag har jag varit ledig och jag har... ritat en massa. Ichigo och lite random saker. Typ en halv elefant, ett halvt ansikte... nästan ett helt ansikte... osv (ja, jag gillar att rita halva saker). Jag gillar Ichigo-bilden även om håret är cp, bandaget över ögonen är dåligt nerblodat och armens vinkel ser extremt konstig ut (om man inte sett originalbilden). Däremot så gillar jag bandaget där man ser massa blod igenom och blåmärket är ganska fint. Handbojan också. Skuggorna på hennes hud och det är också ganska nice.

Jag har sovit bort halva dagen också. Steg upp vid tolv. Pappa var inte så glad, nä.

Det tog sju timmar att ladda min mobil idag, wooh. Kanske beror på att jag laddade via datorn. Annars så hamnar den antingen under sängen, i ett hörn av rummet eller andra fel ställen. Kabeln är så kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback