House.

Om jag vaknat till den här synen hade jag börjat gallskrika, lol.

...mest på grund av House... sch. Han borde raka sig...

Jag är sur på Thirteen. Hon är kass i sjätte säsongen (so I've heard)

 

Dessuuuutom... så är det sista avsnittet på säsong 5 idag och sen är det uppehåll i (minst) 6 veckor då någon bajsserie visas. FÖRSVINN! Ut ur min tv-tablå! FÖRSVINN!!!

 

Idag var Pia sjuk. Inte så kul, eftersom vi var tvungna att ha Åsa och alla hatar Åsa och då går det inte att göra något på lektionerna. I alla fall så är det syslöjd imorgon :D Jag tänker ta med mig de mönsterbitar jag har och komma fram till att jag inte ens vet vilken storlek det är! Ja... fast det visste jag redan ;D Får väl... leka sömmerska... :C

 

WEEEEEEEEEEEEEEEEE. Och eh... idag! Idag regnade det och jag hade ett paraply i min väska. Medan alla andra skyddade sig från regnet under sina jackor gick jag under mitt fina paraply (som dödade min hand, han ska dö).

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte samma sak när jag såg bilden, eller... nästan iaf. Jag tänkte "fy fan vad läskig bild". Men ja, jag skulle också börja gallskrika.



Men kom igen! Inte ens ditt paraply är en tjej! :c

2009-11-24 @ 17:26:59
Postat av: Anonym

Thirteen pwnar <3 Varför är hon kass i sjätte säsongen?



Wilson haaaz dubbelhakaaa!



Foreman haz skägg.

2009-11-24 @ 17:28:55
Postat av: Kyon :3

hahahahaha. dom bah : Heej, vi ska bara skära ut din hjärna. men det känns nog inte

:cc

2009-11-24 @ 19:56:56
URL: http://cuteluti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback