Gymnasieval

Jag kanske skiter i Östra och går på UiG istället. Ska prata med SYV och se vad hon säger. Om man går på UiG kan man åka till Frankrike, Tyskland, Spanien eller Ghana som utbytesstudent, typ. Det ligger centralt, fokuserar mer på språk och man har fyra olika ställen att äta på (ingen skolmatsal). Dessutom har skolan bara 120 elever och så.

Ska kanske dit på öppet hus i januari. Det är öppet hus på torsdag, men det känns som lite för tidigt och jag tar mig som inte riktigt dit.

Jag vet inte!

Man har dessutom sovmorgon varje måndag och slutar tidigt varje fredag. Lol?

Jag och mamma gillar det c:

Kommentarer
Postat av: D

Jag gillar det också ;>

2009-11-17 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback