Gissa låt.

Jag kör gissa låt med mig själv (ty ingen annan skulle klara av att gissa... tror jag). 237 låtar på shuffle.

Låt 1: Dia Psalma - Planeter (den hör inte till albumet Gryningstid :C)
Låt 2: Jesus on Extasy - Stay with me (den var svår ._.)
Låt 3: ?? (rätt svar: Skillet - Whispers in the dark)
Låt 4: Queen - I want to break free.
Låt 5: Billy Talent - River Below
Låt 6: Fool's Garden - Lemon tree
Låt 7: Fool's Garden - Meanwhile
Låt 8: ?? - Big city dreams (rätt svar: NeverShoutNever! - Big city dreams)
Låt 9: Dia Psalma - Gryningstid (rätt svar: Dia Psalma - Kalla Sinnen)
Låt 10: Lars Winnerbäck - Stort liv

16/20p
1p för rätt låt och 1p för rätt artist.

JAG SUGER TT-TT

Vi försöker igen.

Låt 1: Declan Galbraith - Tell me why 2p
Låt 2: System Of A Down - Pictures (rätt svar: SOAD - ATWA) 1p
Låt 3: Stanfour - Desperate 2p
Låt 4: Natasha - Unwritten (vadå, är det tänkt att man ska kunna stava till Bedingfield?) 1.5p
Låt 5: Nickelback - If Everyone Cared 2p
Låt 6: Stanfour - In your arms 2p
Låt 7: ...Trapt? (rätt svar: Trapt - The Game) 1p
Låt 8: The Birthday Massacre - Falling Down 2p
Låt 9: Dia Psalma - Mamma 2p
Låt 10: The Birthday Massacre - Unfamiliar 2p

17.5/20p

wooh...


Kommentarer
Postat av: puxxi

Haha, jag suger på musikquiz av alla slag xD 17.5 vad ju jättebra :o och 16 med :P

2009-11-14 @ 16:35:38
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback