Evilness.

Min mamma har "låst" mina garderober genom att linda nätverkskabeln runt handtagen.

Jag lägger kläder ovanpå istället.

(mina garderober är egentligen vita, men det finns inga lampor där och jag orkar inte leta rätt på min kamera - därav den kassa kvaliten. Dessutom! Vet ni hur drygt det är att försöka välja rätt t-shirt bland en bunt på tio-femton t-shirtar som i prinip alla är svarta? I mörkret?)

 

Ska kanske vara med Anton i helgen. Yay!~~ Han vill spela in ännu en gitarrvideo. Ovanligt.

 

Jag drömde att Robin kom hem med en svart hund som precis såg ut som Izza. Dessutom var Gacchan något konstigt djur som jag höll i och sprang upp och ner för trappen med. Sen dödade jag henne två gånger i MapleStory och efter det så gick jag vilse på något konstigt ställe med taggar och som var omöjligt på att komma ut från. Fyi, det var Jessica som sade åt mig att jag skulle gå dit och typ... testa om jag kunde klara mig där eller vad det nu var.

 

Ganska random dröm.

Jag gillar min bloggdesign och det.

Det är som så... milt. Inga starka färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback