Whine

Mamma: *klaga på hur dyra GACKT-sakerna var* Och kalendern...!
Jag: Ja, den kostade 243 kr.
Mamma: ...ja, precis

Ja. Sa ju det.

Patrik: Passar du?
Jag: ...alltså, det är din tur?

Camilla:
*lägga en åtta*
Patrik: Hmmm. *lägga två femmor efter en lång stunds betänketid*
Jag: ...du lade två femmor på en åtta?
Patrik: Hahahaha, oj!

Han var inte så inne i spelet, tror jag.

Jag: Och jag har MVG i matte ;)
Jessica: ...jag hade MVG i matte på nationella proven i femman! Aha, aha!


Dessutom får jag en försenad julklapp som jag köpt åt mig själv. Setsugekka-singeln. Awesome. Hoppas bara att den kommer i år och inte nästa, haha.

Vi har skrattat åt massa skämt hela dagen... men jag har inga citat.


Kommentarer
Postat av: puxxi

Vart beställer du dina GACKTsaker och sånt ifrån? jag beställer från yesasia men det tar så lång tid för dem xD jag har tröttnat på det och undrar om du kanske beställer från ett snabbare ställe 8D

2009-12-25 @ 01:06:13
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/
Postat av: Maria

Söt blogg . : >

2009-12-25 @ 18:30:20
URL: http://ireth.blogg.se/
Postat av: UNTZY

HAHAHAHAHA

2010-03-07 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback