WEEI

Jag kommer från: spermien som hann först till ägget.
Jag heter: Isabelle.
När fyller du år? 1 november.
Tycker du om någon just nu? Uhh.
Om sex månader:
Då är det inte vinter :D
Jag samlar på: Pengar.
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.
Gillar du golf? Nej.
Vilken tid gick du upp idag? Tio över sju, typ. Eller fem över.
du sovit i din egna säng inatt? Ja.
Har du sovit ensam inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Ja.

Hur svarar du i telefon? "Hallå?"

Vad ska du göra ikväll? Jag vet inte.
Vad ska du göra imorgon? Skola.
Var vill du bo när du blir stor? Japan! Gackts hus för att vara exakt.

Är det okej att gråta? Ibland.
När grät du senast? Ameh... jag vet väl inte.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sensommar.

Laddar du ner musik och film från internet? Det har aldrig någonsin hänt!

Skulle du göra om du vann en miljon? Åka till Japan och gå på första bästa GACKT-konsert och ingen, NEJ INGEN, ska få följa med.

Bär du glasögon eller linser? Glasögon, jo.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nä.
Har du piercing? Nej.
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? Kanske.

Vill du ha barn? Vet inte.
Solar du ofta? Nej.
Är du bra på att laga mat? Klart jag är.

Gillar du att dansa? Nej.
Hur vig är du? Som ett kylskåp, milt sagt.
Vilken är din favoritglass? Hmm, dunnoo.
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte.

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Blå.
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, brunt, brunt, brunt och... brunt. Brunt, helt enkelt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Säkert.

Är du beroende av något? Ja.
Senaste låt du hörde? Gackt - Kimi Ga Oikaketa Yume (Unplugged)
Brukar du bädda sängen? Klart jag gör... *snegla på obäddad säng*
Har du kysst någon den sista veckan? Nej.
Vem kramade du senast? Leo... typ.
Var du glad igår? Delvis, antar jag.

Sminkar du dig? Nej.
Känner du dig värdelös? Nevah evah! Haha, lol.

Kommentarer
Postat av: D

FUCK U!

Hahahah, värd kommentar. Nej men... bajs?

2009-12-01 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback