Weeep.

Vi tar det igen... i en kortare version.

Svenska: Ailis mamma är mördaren.

Idrott: Basket, frisbee och fotboll. Jag fick någon/något i huvudet på basketen och spelade resten av tiden med huvudvärk. Hade en närkamp med Jerry på fotbollen och resultatet blev att sidan av mitt knä är svullet och ömmar. Kul. Vi vann turneringen.

SO: Henrik sade åt oss att vi skulle ha skrivit ett partiprogram och vad vi skulle göra i låg- respektive högkonjuktur. Alla missuppfattade typ fråga tre. Det stod att man skulle skriva hur partiets styre eller något ändrades vid lågkonjuktur, men alla skrev om vad de skulle göra vid lågkonjuktur (dvs svaret på frågan...), men de hann typ ta bort allt innan läraren sade att det var så. Öhh... aa. Jag hade tio minuters mariginal och skrev två sidor.

På musiken hände inget~~

Engelska: Först hade vi en muntlig sak där vi delades upp i fyra grupper. Man fick ett ämne och skulle prata om det i tre minuter. De andra skulle ställa följdfrågor. När jag skulle prata om 'holidays' fick jag typ... tre-fyra frågor. Jennifer tuggade tuggummi och Alexander uhm:ade. Jennifer fick btw 'your best day' och hon utvecklade aldrig det hon skulle säga så det gick inte att ställa några följdfrågor. Alexander pratade om 'sports' och jag var i princip den som höll igång det med en massa följdfrågor om hans innebandyspelande och pilbågsskytte. Jag är så jävla bra. Sen lärde våran lärare oss slangord för könsorgan (dick, cock, cunt, one-eyed monster, hair burger, pussy, prick...), andra ord för spya/spy och även andra ord för bajs.

Värt att nämnas är att min lärare är en gammal militär på 55+.


Kommentarer
Postat av: D

Lål!

2009-12-04 @ 23:28:29
Postat av: chiaki

sv. hahaha xDD det har jag också gjort varenda gång utom en >< men baru kommer ju ingenstans!?? O_O det är taskigt!

2009-12-05 @ 15:33:17
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback