Repeat.

Det här utspelar sig ungefär varje kväll:

Mamma: Släck och gå och lägg er nu!
Jag: Jaadå. *stänga dörr och fortsätta sitta vid datorn*

Hehe. Robin går inte heller och lägger sig.

I alla fall så har jag ett nytt plåster nu (det andra råkade dö när jag duschade). Det är vattentätt! Önskar att vi hade roligare plåster med typ... figurer på. Hade lättare gått att härda ut då.

Anyways, what to do tomorrow:
- Prata med Pia [VIKTIGT].
- Ta med mösshelvetet till syslöjden och visa Toumi.
- Berätta för allt och alla om min nyckelhistoria.
- Få tillbaka mina böcker från Nina ._. I need them.
- Eventuellt prata med Birke.
- Eventuellt duscha.
- Prata med mamma lite smått (ja, jag pratar jämt med min mamma XD men det är inte så mycket den här gången. Måste bara fråga henne om hur det blir på torsdag, liksom).

Birke, Birke, Birke BIIIRKE. Det är ett sådant roligt namn.

PLAN A ÄR IGÅNG!
DNDNDN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback