PRASO

Först hittade vi nästan inte dit. Sen hittade Ida mig. Sen... hade de historia och hade någon frågesportsgrejs medan jag satt och f3:ade. Dee... öh... satt mest vid datorerna, pratade om ingenting och smsade xD Men det var för att det bara är några lektioner kvar av den kursen och jaaa.

I alla faaaall... så skulle de göra något arbete sen.

Ida: (till Sofia) Vi parar ihop oss! Vi parar oss!

Okej... eh.

Sofia och Julia tycker att GACKT är snygg. Dock tycker Sofia om GazettE (och SuG... och... massa fler). Minus i kanten där, hörru.

Maten på Droskan pwnade. Asiatisk gryta med liiiiis.

Öhm... kaos. Birke var tüff. Nora var dock coolare (tror jag).

...det värsta är att jag kommer ihåg en massa namn ._.  Ida dissade mig på lunchen för att hon skulle provsmaka på andra resturanger. Mjölken på Droskan var slut. Sadface. Jag drack cola light istället, snyft. Jag fick typ... lite mjölk, men det dög inte så jag ställde ifrån mig glaset.

Snubbe: Är det här ditt? *nicka mot mitt övergivna mjölkglas*
Jag: Aaa.
Snubbe: *ta glas och vara på väg att hälla i sin kaffekopp* Du har inte spottat i det va?
Jag: Nää.
Snubbe: Nä, inte den här gången. *hälla*

Ptja. Deras toaletter var små, i alla fall den jag var på... Hmm...

DET ÄR OMÖJLIGT ATT HITTA DIT.

Länge leve GACKT~~

Kommentarer
Postat av: D

CITATET... LOL... lite euw där, ja.



PARAPARA 8D hundparksparningsljud

2009-12-10 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback