Poopa

Vad heter din blogg? www.gakkun.blogg.se
Vilket datum skapade du bloggen? 29 augusti 14:21:13 (om man litar på att mitt första blogginlägg automatiskt publicerades direkt jag skapat min blogg)
Vad handlar din blogg om? Bajs.
Hur många besök får du per dag? Inte speciellt många.
Hur många följare har du? Jag har inte bloglovin.
Har du någonsin velat ta bort din blogg? Ja.
Vill/är du en känd bloggerska? Nej och nej.
Hur många bloggar har du haft? Öhh... notyre, gorlab, blogg, engelsk... Med den här är de fem!
Har du någonsin ljugit i din blogg? Inte vad jag kan komma ihåg.
Kan andra bloggläsare lita på det du skriver? Ja.
Har du någon framtid i bloggandet? Nä.
Tycker du att det är roligt att blogga? Ibland.
Vad är meningen för dig att blogga? Ingen skulle skratta åt mina ack så dåliga citat om jag inte hade en blogg, eftersom de inte skulle få läsa dem. Det hade inte varit lika roligt.
Vad tror du dina läsare tycker om DIN blogg? Bajs? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback