Lycklig.

JAG ÄR LYCKLIG!
Okej?

Jag har tänkt på en sak. Vissa beröm väger mer än andras beröm. Om en i min klass säger att något jag skrivit är bra så är det som "okej, tack?", men vissa andras beröm får mig att bli alldeles varm inombords. Jag har fått beröm av två personer jag vill ha beröm från den senaste veckan. Det är... awesome.

Dessutom kommer Jessica hem idag. Jag har inte träffat henne sen i augusti.

Sen, på torsdag, då ska jag fira jul med typ världshistoriens roligaste familj. Min alltså. Det finns inga ord som kan uttrycka hur mycket jag älskar dem allihopa. Det har inte slagit mig förut, men... jag är lyckligt lottad. Jag har en underbar familj och jag har underbara vänner. Vad andra människor tycker bryr jag mig inte om.

Happiness.

Ja, det här slog mig alltså när jag duschade nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback