Kala

Fick veta vad jag fick på musikprovet idag. 58,5 av 61,5. Inte så dåligt alls.

Såg på Ice Age på syslöjden idag. Vad den har med syslöjd att göra vet jag inte riktigt, men den var i alla fall rolig. Jag tror att jag skrattade mest.

Leo: Isabelle, det är nu du ska skratta.
Jag: *skratta*

Det var någon halvsorglig scen xD

Sen så hade vi Ludvigs storebror som vikarie och jag måste tacka mina syskon för att jag vet vilken den dyraste gatan i Monopol är. Alternativen som de valde mellan var typ Norrmalmstorg och Norra Station. Anna sade Norra Station och jag facepalmade. Iofs var det inte hon som skulle svara på frågan, men ändå.


NORRMALMSTORG ÄR DYRAST, OKEJ!? Den ligger precis innan gå.

Uhhh... sen dog min mage lite idag, men sånt händer.



Kommentarer
Postat av: D

YAY!

2009-12-16 @ 17:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback