Julafton.

Min julstämning kom ungefär i slutet av Kalle Anka. Först så var det fel då mamma hade migrän och låg i sängen jättelänge och så, sen så kom inte Patrik förrän seent... och alla såg inte på Kalle i början.

Sen kom alla... och då kom julstämningen.

Kalle Anka tog slut och då såg vi Kan du vissla Johanna? eller ja, nästan hela. Alla missade slutet och då gick vi och åt istället. Så åt vi och åt och åt. Stressade bort med all disk och sen julklappar. Jag och Jessica verkade mest taggade eftersom vi satt och mässade "tjugosju minuter" när det var så många minuter kvar. Jag fick lite paket... känns det som. Förstår inte varför jag får örhängen av typ... farfar och Sally när jag inte har hål i öronen ens. Inte heller förstår jag varför jag får glas och handdukar när jag är femton. Liksom... eh?

När julklapparna var öppnade (18:55, så det tog alltså 55 minuter att öppna allt XD) så åt vi mer. Efterrätt. Björnbär, nom. Seen... chillade alla och flyttade om sina julklappar och såå. Robin fick ett nytt maffigt skrivbord och det är råsnyggt (ifall ni undrar, alltså). Och sen! Sen ville de se på film, så då såg vi Ice Age 3. Som jag har längtat! Den var bra. Jag tror att jag skrattade både mest och högst.

Aaa... och nu sitter jag här och... jag vill bara sova. Mamma dammsugar nere för andra gången idag. Hennes migrän har i alla fall gått över nästan helt nu.

Justja! Mina föräldrar fick en ballongfärd i julklapp. Mamma kommer att dö, haha. Pappa kommer att dö för att mamma skriker... ptja... Sen fick de världens korg också. Dessutom är jag skyldig Jessica 560 kr. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback