Happylaaand~~

Robin: *kommer in i mitt rum och viftar med tandkräm* !!
Jag: Äntligen! Jag har väntat hur länge som helst!
Robin: Jag med.

Det har varit jättelite kvar i tandkrämstuben de senaste veckorna. Pain. Apropå pain så har jag en blåsa mitt i handen. Det var väl okej tills jag blev sur och rev upp den. Nu måste jag ha plåster och jag hatar plåster. Hatar.

Min mobil har inte ringt de senaste tre dagarna, om jag inte lyckats stänga av alarmet tre dagar i rad. Btw så drömde jag en fin dröm. Först stack jag till mormor och morfar och de undrade vad jag gjorde där. Sen hade vi en ack så trevlig pratstund om varför jag aldrig kom på besök. Därefter blev jag anfallen av två brats(?) som ville ha mina skor och mina byxor. Jag slog ner dem lite diskret. Då gick den ena till sin lillasyster som hade vingar på sig, och frågade henne var hans vingar var. Hon svarade att deras mamma kastat dem för att de var så fula. Då blev han ledsen.




Kommentarer
Postat av: D

TJANDKJEM

2009-12-08 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback