Dusch.

Jag duschade i en timme idag. Det var trevligt.

I vanliga fall kör jag schampo/balsam i ett, men nu körde jag schampo, balsam... hair repair alá 1 minut... och sen hittade jag hudlotion också! Min kropp borde tillbe mig, allvarligt talat! Ja, och sen hittade jag någon ansiktspeeling som var rolig och kändes som sand. Min arm luktar gott, lol. ...min andra arm också!

Det slutade med att jag blev uttråkad och filade naglarna med något jag misstänker är till för att fila något annat.

MENEHH... jaa...

Hade elvens val idag också. Målade en tavla som är typ... lila! Blev stressad så det blev inte bra. Gjorde även en barnbok (text + illustration) med Sofia. Den handlade om ett rosa får (Egon) ch en varg (Ralf). Jo, de blev bästa vänner i slutet. Jag ritade typ allt. Jag skrev typ... allt. Men hon klippte ju i alla fall ut :D

Haha, lite skillnad jämfört med det jag skrev igår xD

Nu har mina föräldrar stuckit till Stockholm och Robin har stuckit till någon kompis som hade tråkigt. Hoppas att han inte blir nerslagen och kidnappad på väg genom farliga brån (när han ska hem alltså).

Har bara måndag som är riktig skoldag. Fast den är inte så riktig med tanke på att det mest är typ... betygsnack, städning och fika. På tisdag ska vi vara i kyrkan en timme + få betygen och krama lärarna sen.

MEN MARIANNE DEN BAJSUNGEN HAR JU STUCKIT TILL MALTA INNAN DESS! :CC Meen... hon gillade min berättelse som jag skrev igår X3


Jag har fått ostkrokar. Det låg en påse på min säng när jag kom hem. Nu måste jag bara vädra dem så att de blir så där... dagen efter:iga. <3

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. haha xDD jag hittade inga.. XD

eller jag hittade nästan (det stod i alla fall nåt med gackt där) men jag fattade inte vad det var så jag lämnade det xD

2009-12-19 @ 18:29:07
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback