:'''''''''D

Idag idag idag idag!

Jag: Men vad har jag för betyg då?
Marianne: Det finns väl bara ett betyg för dig ;)
Jag: IG? :D
Marianne: Ja, precis.

ÅHÅ. Sen sade hon att även om jag failar på nationella proven så får jag ändå MVG nästa termin också typ D: VICTORYYY! Jag duger.

Dessutom var det massa folk från Östra (gymnasium) på skolan idag. Läraren pratade jättemycket om IB (allt är på engelska förutom kemi och svenska) och han är kemilärare så när vi hade kemi kom han in och hjälpte mig och de andra vid mitt bord. Pwn. Han lärde oss hur man kunde tänka när det gällde kolföreningar hur man ska räkna ut hur många väte det är i förhållande till kol... och sånt.

Jag blev intresserad av att gå IB, haha. För liksom... jag kan ju lika bra läsa allt på engelska bara för att, liksom. Om man är bra på engelska kan man ju som prata med de flesta, eftersom engelska finns nästan överallt. Dock går UiG före - om inte det visar sig att skolan suger när jag far dit imorgon.

Hmm. Har varit aktiv på lektionerna idag. Zomg! På syslöjden kan jag dock inte säga att jag gjorde det jag skulle göra, men det är för att mönstret inte stämmer på något konstigt sätt och jag måste be Kristina om hjälp men hon var liksom inte där. Det där var en ganska lång mening, hm.

Hahaha, igår:

Jag:
I CAN'T JUMP! I CAN'T JUMP! I CAN'T JUMP! I CAN'T JUMP!
Robin: MEN DÅ KAN DU VÄL INTE DET DÅ!

Ne.

Kommentarer
Postat av: D

BRA MED MVG! AA.



YOU CAN'T JUMP!!!!!

2009-12-09 @ 16:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback