Cinema Bizarre




Jag recenserar väl CB istället för att plugga matte då vaaa.

Medlemmarna var och en orkar jag inte ta upp. I alla fall så var Cinema Bizarre mitt absoluta favoritband under en period och jag kunde (kan) nästan ett helt album med dem utantill (Final Attraction ifall ni undrar). De har ett flertal väldigt bra låtar och så också.

But then everything changed when the fire nation attacked.

Liksom, Final Attraction var en jävligt bra skiva. Det finns inte en enda låt som jag inte tycker om. Sen nu har jag fått tag i deras nya skiva (som kom ut någon gång i år) vid namn ToyZ. Det finns en enda låt på skivan och det är Deeper and Deeper. Resten är skit. Det är inte Cinema Bizarre. Vad hände? Vad gick fel!? Det finns ett flertal låtar som handlar om sex och det är inte det jag är intresserad av. Den enda som får sjunga som sex och yadayada är Gackt - för han gör det bra.

Cinema Bizarres låtar är bara lame. Jag vet inte vad som har hänt, men jag önskar att det visste. Det är säkert Lady Gaga som har våldtagit dem tills de blivit hennes slavar och börjat göra dålig musik.

Jag förstår inte hur ett band kan vara så bra och sedan så dåligt. Det är inte det att de spelar dåligt - det är bara det att de spelar något som är dåligt. Strify kan sjunga och de andra kan spela sina instrument, men hur de har satt ihop det gillar jag inte alls.

DET ÄR FEL. FEL ATT FÖRSTÖRA ETT SÅDANT BRA BAND :c Gick det fel när Luminor hoppade av på grund av diverse anledningar och Rom3o sedan kom? Varför, åh varför!?

I came 2 party (ft. Space Cowboy) är urusel, seriöst. KASS! HEMSK! FÖRFÄRLIG!

All heil Stanfour och GACKT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEIL GACKT!

Ner med I came 2 party. Fyfan!

2009-12-02 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback