Byxor

Ni som trodde att jag aldrig skulle tröttna på mjukisbyxor - ni kan andas ut.

Jag är numera ägare till ett par olivgröna militärbyxor (100 kr, Army Shop - ifall ni undrar) som har samma storlek som min brors största par jeans. Om de är alldeles för stora? Ja. Om de är awesome? YESH.

De har dock 6 knappar. Inte för att jag behöver knäppa upp knapparna för att få av mig byxorna, men ändå!

Tydligen är de vindtäta också. Det säger pappa och pappa har alltid rätt. Han har också sagt att när man är i lumpen så får man inte ha händerna i byxfickorna, men det är okej om man har händerna i rockfickorna. It doesn't make any sense.


Jag ska alltså vara militär imorgon. Jag har en keps, jag har byxor och jag har en svart kamoflage-tröja... Jag får inte ens ha rosa sockar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback